AND THE WORLD IS CLOSING DOORS

Jag kick-startar den här bloggen genom att dela med mig av en av min absoluta favoritlåt just nu!

 


Mistake - Moby - Wait For Me


Artisten har jag lyssnat på ett bra tag men den här låten upptäckte jag ganska nyligen då jag tittade på en film med Russel Crowe, The Next Three Days. Filmen var ok. Den handlade om en kvinna som blir dömd för mord på sin chef och hennes man (Crowe) blir besatt av tanken att bryta ut henne ur fängelset. Det var lite tråkigt med  ett typiskt amerikansk lyckligt slut och att man fick för sig att Liam Neeson skulle vara med längre än 5 minuter, men filmen hade ändå några bra scener. T.ex när den här låten spelades.

Bye Clowns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0